Založ si blog

Milý Tóno Exupéry..

.

..k tvojim okrúhlym, sto-desiatym narodeninám, Ti želám veľa čitateľov medzi všetkými generáciami a vekovými skupinami, veľa zmenených životov k lepšiemu vďaka le Petit Princovi a málo štikútkania v hrobe, aj keď na teba každý deň určite niekto myslí. Minimálne ja..

.

Niekedy by som takého nejakého Malého princa pri sebe aj potrebovala. Takého, ktorý by sa ma pýtal na dôležito nepodstatné banality typu „prečo rozprestierajú ľudia počas letného dažďa dáždniky keď je to tak strašne príjemné a voňavé?“ alebo „prečo každý večer ľudia po zatvorení očí snívajú o tom o tamtom a o hentom a ráno po prebudení sa vyberú úplne opačným smerom?“

.

A niekedy sa ako Malý princ cítim ja sama. Akoby som bola z úplne inej planéty. Ľudí častokrát nechápem. Nechápem ich večné riešenie trápnych problémov namiesto tých ozajstných a skutočných problémoch. Nechápem, ako môže byť niekto nešťastný z toho, že nemá dostatok peňazí na dovolenku v Egypte, tak sa bude musieť uspokojiť aj s Bulharskom a pritom si nevšimnúť to, že sa náš sused na nás hnevá. Nerozumiem, prečo ľudia podvádzajú a nakoniec dokážu mať z víťazstva aj dobrý pocit. Každý robí chyby, no nechápem, prečo robia ľudia dokola stále tie isté. Občas fakt neviem, čo tu, medzi neinteligentným a z hľadiska primitívnosti máličko viac vyvinutejším cicavcom spomedzi všetkých, vôbec hľadám.

.

..aj keď už nežiješ, tvoj Malý princ zostane večný..

.

Šnúrky, ktoré nikto nepochopil

27.08.2010

Keď som bola malinká.. ach, nie, nie, hlúpy začiatok! Veď predsa ja som ešte stále malinká. Takže skúsim to ešte raz.. Keď som vo vlasoch nosila mašličky, keď som ešte nemala všetky zuby a keď som inú večeru ako krupicu s kakaom uvarenú ockom nepoznala, nikto nechápal môj systém viazania šnúrok na topánkach. Chodila som do škôlky. Keď bolo vonku pekne, vypustili nás [...]

Ach, tí dnešní samovrahovia sú strašne nudní!

17.07.2010

Bol na chate s kamarátmi. Mal prísť ešte jeden. Zobral si so sebou deku a šiel mu naproti. Lahol si na kolajnice a prikryl sa tou dekou. Pre istotu, aby rušňovodič v prichádzajúcom vlaku nestihol zareagovať na tmavú prekážku na koľajách. Ani nestihol.. Zistili mu ťažkú cukrovku. Nie je to choroba, s ktoru by sa nedalo žiť ale aj napriek tomu sa hovorí, že cukrovka je [...]

Teta, máš krásne zuby!

21.06.2010

Zuby. Má ich skoro každý. Za moje zuby môže moja mamka (samozrejme, čiastočne aj ocko). Ale moja mamka nesie za ne väčšiu zodpovednosť, nakoľko som zuby zdedila po nej. Odjakživa som s nimi mala problémy. Vždy boli síce silné a biele, no boli veľké. Ako malá som nosila strojček. Ruku na srdce, kto nie. Ale ja som nosila taký ten nočný strojček, ktorý som si každé ráno [...]

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 12147x
Priemerná čítanosť článkov: 1735x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy