Založ si blog

Zabúdame…

V poslednom čase sa mi akosi zdá, že ľudia zabúdajú. A zrejme ma tým už aj nakazili..

Úspech, peniaze, sláva, titul.. aké sú to hodnoty? Prečo sa ľudia prestali zameriavať na maličkosti, ktoré majú vo svete ozajstný zmysel? Prečo sa ľudia už nedokážu tešiť z obyčajných farieb, slov, pohľadov, zo snov. Z toho, že ráno vyšlo slnko a poštárka ma milo pozdravila. Z toho, že je dúha alebo že prší letný dážď. Z toho, keď sa na vás usmeje malé dieťa alebo len tak, z ničoho.

Ľudia akosi presedlali z nežných „love songov“ na tvrdú realitu. A sranda je, že si myslia, že to je to skutočné na svete. Myslia si, že to má nejakú cenu, hodnotu, že život je práve o tom, čo sa deje vonku. Nie je to však tak, že život je o tom, čo sa deje vo vnútri?

Veľmi súrne potrebujem túžbu po úspechu, uznaní a po stredobode pozornosti vyhodiť z môjho hodnotového rebríčka. Úspech žnú predsa tí, ktorí dokážu byť šťastní. A uznanie? Načo? Dôležité je to, čo si myslí človek sám o sebe a to, čo vidí v zrkadle, keď sa doň pozrie. Túžba po stredobode pozornosti je už len taký komplex z detstva. Inak si to vysvetliť fakt nedokážem. Hlavné však je, že si to priznávam a že s tým chcem, potrebujem a musím niečo robiť.. ihneď!

Čierno-biela dúha, zelené nebo,
modrá tráva a túžba byť s tebou.
Bodkované sny, prúžkovaný obed,
samé veci nepodstatné, strácajú sa..

Úspech či uznanie,
všetko sa pominie.
Bláznom patrí svet,
musím si v hlave upratať.

Šnúrky, ktoré nikto nepochopil

27.08.2010

Keď som bola malinká.. ach, nie, nie, hlúpy začiatok! Veď predsa ja som ešte stále malinká. Takže skúsim to ešte raz.. Keď som vo vlasoch nosila mašličky, keď som ešte nemala všetky zuby a keď som inú večeru ako krupicu s kakaom uvarenú ockom nepoznala, nikto nechápal môj systém viazania šnúrok na topánkach. Chodila som do škôlky. Keď bolo vonku pekne, vypustili nás [...]

Ach, tí dnešní samovrahovia sú strašne nudní!

17.07.2010

Bol na chate s kamarátmi. Mal prísť ešte jeden. Zobral si so sebou deku a šiel mu naproti. Lahol si na kolajnice a prikryl sa tou dekou. Pre istotu, aby rušňovodič v prichádzajúcom vlaku nestihol zareagovať na tmavú prekážku na koľajách. Ani nestihol.. Zistili mu ťažkú cukrovku. Nie je to choroba, s ktoru by sa nedalo žiť ale aj napriek tomu sa hovorí, že cukrovka je [...]

Milý Tóno Exupéry..

29.06.2010

. ..k tvojim okrúhlym, sto-desiatym narodeninám, Ti želám veľa čitateľov medzi všetkými generáciami a vekovými skupinami, veľa zmenených životov k lepšiemu vďaka le Petit Princovi a málo štikútkania v hrobe, aj keď na teba každý deň určite niekto myslí. Minimálne ja.. . Niekedy by som takého nejakého Malého princa pri sebe aj potrebovala. Takého, ktorý by sa ma [...]

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

SR Strážske Počasie Búrka KEX

Nie všade sa sviatky začnú prívetivým počasím, platí aj druhá najvyššia výstraha

28.03.2024 20:13

Vietor môže dosahovať priemernú rýchlosť do 105 kilometrov za hodinu.

minister jozef bires, Jozef Bíreš

Prekvapujúci krok Takáča. Odvolal šéfa veterinárnej správy Bíreša

28.03.2024 19:50

Verím, že organizáciu nechávam v takej kondícii, že môže ďalej napredovať, uviedol Bíreš.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 12114x
Priemerná čítanosť článkov: 1731x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy