Založ si blog

Ach, tí dnešní samovrahovia sú strašne nudní!

Bol na chate s kamarátmi. Mal prísť ešte jeden. Zobral si so sebou deku a šiel mu naproti. Lahol si na kolajnice a prikryl sa tou dekou. Pre istotu, aby rušňovodič v prichádzajúcom vlaku nestihol zareagovať na tmavú prekážku na koľajách. Ani nestihol..

Zistili mu ťažkú cukrovku. Nie je to choroba, s ktoru by sa nedalo žiť ale aj napriek tomu sa hovorí, že cukrovka je pomalá smrť. Hlavne pre tých starších. Najprv mu odišiel prst na nohe, ktorý museli amputovať. Noha bez jedného prsta nie je nič, s čím by sa nedalo žiť. Rozšírilo sa to však na celú nohu, ktorú mu museli taktiež amputovať. Život bez jednej nohy je síce ťažký ale dá sa s tým žiť. No a potom sa mu dostala voda do pľúc, s čím sa žiť nedá. Ale dá sa s tým umrieť..

Dosť ma desí aj smrť na starobu. Pomaly odchádza sluch, kĺby a sila. Neskôr odchádza už aj chuť žiť a nakoniec prichádza pocit, že je každému len na obtiaž. Potom ešte pár nádychov a výdychov, pričom posledný v poradí je výdych a končí sa to dedičským konaním..

Nie som na svete dlho. Robím síce, čo môžem a chcem, no ešte som neskončila. A ani nechcem skončiť. Len ma tak napadlo, že keby som chcela, musela či mohla skončiť, tak by som si želala aspoň peknú smrť.

Napríklad ako Rony. Jeho vášňou boli motorky a zomrel práve pri nich. Tým, samozrejme, nechcem povedať, že keďže je mojou vášňou písanie, tak by som chcela umrieť na otravu atramentom. Ale proste mi nejde do hlavy, ako si môže niekto podrezať žily vo vani, napáliť si do hlavy guľku, skočiť pod diaľkový vlak či obesiť sa doma v obývačke na koženom opasku. Ja si to predstavujem úplne ale úplne inak.

Dnes som bola na streche dvanásťposchodového baráka. Fakt super, bolo vidieť snáď aj do Tramtárie. A východ slnka stadiaľ musí byť úchvatný. A tak ma napadlo, prečo si ľudia podrezávajú žily a prečo skáču pod vlaky. Ja by som sa napríklad nechala vysadiť v ľahkej mikine a papučiach na južnom či severnom póle a zomierala by som so zamrznutým pohľadom na polárnu žiaru. Alebo by som skočila z nejakej dúhy alebo trebárs by som sa nechala vyhodiť z lietadla pri západe slnka nad Thajskom. Bez padáka.

Dnešní samovrahovia mi prídu strašne stereotypní, netvoriví, nekreatívní a nudní. No aj tak si myslím, že nie je umením umrieť, umením je žiť. Ale ak by som už umrieť musela, chchcela by som, aby to bolo s umením.. Položil vám už niekedy niekto otázku, ako a kedy by ste chceli umrieť?

Šnúrky, ktoré nikto nepochopil

27.08.2010

Keď som bola malinká.. ach, nie, nie, hlúpy začiatok! Veď predsa ja som ešte stále malinká. Takže skúsim to ešte raz.. Keď som vo vlasoch nosila mašličky, keď som ešte nemala všetky zuby a keď som inú večeru ako krupicu s kakaom uvarenú ockom nepoznala, nikto nechápal môj systém viazania šnúrok na topánkach. Chodila som do škôlky. Keď bolo vonku pekne, vypustili nás [...]

Milý Tóno Exupéry..

29.06.2010

. ..k tvojim okrúhlym, sto-desiatym narodeninám, Ti želám veľa čitateľov medzi všetkými generáciami a vekovými skupinami, veľa zmenených životov k lepšiemu vďaka le Petit Princovi a málo štikútkania v hrobe, aj keď na teba každý deň určite niekto myslí. Minimálne ja.. . Niekedy by som takého nejakého Malého princa pri sebe aj potrebovala. Takého, ktorý by sa ma [...]

Teta, máš krásne zuby!

21.06.2010

Zuby. Má ich skoro každý. Za moje zuby môže moja mamka (samozrejme, čiastočne aj ocko). Ale moja mamka nesie za ne väčšiu zodpovednosť, nakoľko som zuby zdedila po nej. Odjakživa som s nimi mala problémy. Vždy boli síce silné a biele, no boli veľké. Ako malá som nosila strojček. Ruku na srdce, kto nie. Ale ja som nosila taký ten nočný strojček, ktorý som si každé ráno [...]

Ján Mazák / Ján Gandžala /

Súdnu radu dočasne vedie jej podpredseda Ján Gandžala

19.04.2024 11:56

Termín voľby nového predsedu Súdnej rady SR zatiaľ neoznámili.

francúzsko, polícia

Vo Francúzsku zomrela školáčka na infarkt, útočník predtým pobodal jej spolužiačky

19.04.2024 11:55

Škola bola uzavretá po útoku muža s nožom na dvojicu školáčok.

Islamský štát, islamisti

Islamský štát zaútočil na provládnych bojovníkov v Sýrii, zabili 28 vojakov

19.04.2024 11:05, aktualizované: 12:03

Pri druhom útoku blízko Búkamálu pri hraniciach s Irakom zomrelo ďalších šesť sýrskych vojakov a dvaja boli unesení.

OSN / Organizácia spojených národov /

USA vetovali palestínsku žiadosť o plné členstvo v OSN. Agresívna politika, zúri Abbás

19.04.2024 10:38

Palestínska samospráva vo štvrtok odsúdila Spojené štáty za vetovanie palestínskej žiadosti o plné členstvo v OSN a označila to za "agresiu", ktorá tlačí Blízky východ k "priepasti".

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 12140x
Priemerná čítanosť článkov: 1734x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy